Kommentarer Ny kommentar

Allmänt

Fitta = kärlek och respekt

Postad 2010-03-14 19:59 | Anmäl

Jes dylika (eller liknande konsistens) vill jag inte leka så mycket med!

Postad 2010-03-14 19:57 | Anmäl

Nja nu var det väl inte hemmorojder jag menade direkt utan det där som Jen ville ha på sockervadden tror jag.

Postad 2010-03-14 19:54 | Anmäl

Man kanske kan spela boll med dem?

Postad 2010-03-14 19:42 | Anmäl

"Hemmo" är allvarligt!!
I alla fall ingenting att leka med...jo kanske.

Postad 2010-03-14 19:38 | Anmäl

Kul att se att ni tar det så allvarligt, pojkar.

//Camilla

Postad 2010-03-14 18:38 | Anmäl

Köper du ut salva själv eller ber du någon köpa ut..?

Postad 2010-03-14 18:35 | Anmäl

Mest framstjärtar med eller utan bihang Bosse
Bakskjärtar med bihang är i en annan debatt tror jag

Postad 2010-03-14 18:33 | Anmäl

Hm...pratade ni fram och bakstjärtar i stället för Melodifestivalet....?

Postad 2010-03-14 14:39 | Anmäl

Nä, det är sant. Alla föräldrar är verkligen inte goda. Intressant blogg det där, ska se om det finns någonting som kan ruska om en lite:)

Man kanske tror att jag vill ruska om människor med den här tråden....nja. Jag vill lyfta upp detta ämne, höra andras perspektiv och diskutera i syfte att jag och andra själva börjar tänka, fundera och kanske lär oss någonting. Det är utvecklande att ta del av andras tankar och funderingar. Jo, så lite ruskande vill jag nog;)

//Camilla

Postad 2010-03-14 14:20 | Anmäl

Föresten Camilla angående den där unga tjejen som sålde sex. Det framkom inte hur det var med hennes föräldrar, men det är väl inte det huvudsakliga i sammanhanget. Vad är det som säger att alla föräldrar är goda och kärleksfulla..??

Vad jag förstår hade den här tjejen skinn på näsan iallafall!!

P.S. Läs föresten i Johanna Sjödins blogg, det kan finnas ett o annat där som kanske ruskar om dig litegrann. Ungefär som du ibland ville ruska om med den här trådstarten :)

Postad 2010-03-14 14:16 | Anmäl

Intressant diskussion:)

Förtydligande: Det KÄNNS "peddigt" med rakade könsorgan, tjejer som killar. Jag säger inte att man är en pedofil för att man attraheras eller tycker det är fräscht med rakade könsorgan. Absolut inte, för då fanns det nog många pedofiler i vårt avlånga land. Att vara pedofil handlar om något helt annat än rakade könsorgan.

Och jag tycker du är modig som står för vad du tycker och säger det rakt ut!

Kanske man skulle göra det där testet.....nä, då skulle ma få svart på vitt hur djävla störd man är;)

//Camilla

Postad 2010-03-14 14:05 | Anmäl

Att anse att en rakad fitta = med att se en 7 årings könsorgan eller iallafall en ej könsutvecklad flicka är det samma som vid tolkningen i ett ROSARCH test.

Man ser det man vill se.

Själv tycker jag oerhört illa om användningen peddovarning hit o dit baserade på ens egna subjektiva känslor..

Visst det är dina subjektiva känslor om Gunnar blir tänd på din 15 åriga dotter..

Det är mina subjektiva känslor om gamla rynkiga tant Agda blir tänd på mig av någon anledning :)

Föresten finns det en grupp som kallas Gerrontofiler. De tänder på gamla människor!

Apropå det jag läste i forumet Flashback för inte länge sedan ett inlägg med en länk till en hemsida där en relativt ung kvinna beskrev hur hon som 12-13 åring var attraherad av äldre män och på eget iniativ försökte inleda ett förhållande med en äldre man.

Jag säger varken bu eller bä om det var påhittat eller sanning det som var skrivet, men jag avskriver det inte som totalt osannolikt.

Tyvärr hittar jag inte den tråden med länken för närvarande.. Det hade varit intressant att lägga upp den här :)

Postad 2010-03-14 12:36 | Anmäl

Så vitt jag vet så är det fittan man knullar och inte armhålan, så en viss skillnad finns det;)
Rakad fitta, som ser ut som den tillhör en sjuåring= peddovarning
Rakade armhålor = ingen peddovarning

Instämmer med "fertilitetsteorin", men känslor kan man inte rå över. Har man femtonåriga döttrar i fertil ålder är det svårt att ta till sig den teorin. "Åh, vad glad jag är för att Gunnar, 50 år, tänder på min fertila femtonåriga dotter och vill spruta in sin säd i henne för att arten ska överleva"....not.

Undrar om föräldrarna till den tjej som sålt sex sedan hon var femton år, tycker att hon har "bra" erfarenheter? Vilka erfarenheter är nyttiga för ens prsonliga utvekling att ha när man är femton år?

//Camlla

Postad 2010-03-14 12:30 | Anmäl

Haha BC
Magnus Ronnel beter sig precis som en del på K1.

Postad 2010-03-14 12:25 | Anmäl

O här är så Alex & Biggles urkukade kommentar...

http://www.youtube.com/watch?v=6BCv9WD3kn8&feature=PlayList&p=8188C959197D2143&playnext=1&playnext_from=PL&index=67

Postad 2010-03-14 12:23 | Anmäl

OBS att det står att Johanna Sjödin är blott 17 år på sin profilsida :)

Postad 2010-03-14 12:21 | Anmäl

Jag lägger in länken här om en ung bloggartjej som är rätt så radikal av sig och feminist. Nedan saxat från hennes profilsida om sig själv

En ung feministiskt lagd sexpositivist vid namn Johanna Sjödin. Uppväxt och bofast i Söråker men känner mig mer som en sundsvallsbo. Bloggare, feminist och sexpositivist med liberala drag. Gillar yttrandefrihetsfundamentalism och sexradikalism. Ogillar bakåtsträveri, moraliseringen av ungas sexliv och alkoholdrickande och synen på det avvikande som en serie ofrivilliga val. I den bästa av världar har jag sex dagligen.

Ni når mig på sjodin[snabel-a]live.se.

Intressen
Sex,Konversation,Skriva,Feminism

Jag gillar
Unga människor,Frihet,Sex,Människor med självförtroende

Jag ogillar
Åldersrasism,Ungdomsmottagningen,Mäns beteende gentemot kvinnor

Motto
Ett bra sexliv är 10% av en relation medan ett dåligt eller icke existerande sexliv är 90% av en relation.

*

An orgasm a day keeps the doctor away

Länken nedan till hennes blogg

http://johannasjodin.blogg.se/index.html

Postad 2010-03-14 12:17 | Anmäl

Ronnie, jag ser att du inte läst innantill fullt ut. Jag har full förståelse för att du ogillar att en 40 årig gubbe känner sig tänd på din 13 åriga dotter.

Men nu gällde det väl något äldre tonåringar än så, nämligen de som är i underkant av 18 år och över 15. Nämligen de som kroppsligen ser ut som vuxna kvinnor och även börjar få vuxna drag i ansiktet..

Jag vet inte hur din dotter ser ut Ronnie, men jag förmodar att jag bara skulle tycka att hon såg söt ut eller så, möjligtvis att jag tänker att hon kommer säkert se fin ut när hon blir äldre..

Det är lite skillnad det Ronnie..!

Postad 2010-03-14 12:15 | Anmäl

Jag medhåller att "peddovarning" är åt fanders sagt. Även när det gäller uttalande om samma sak om rakade kön på vuxna, där f.ö. kvinnor är överlägset överrepresenterade. Att belägga det med "peddovarning" och insinuation om anledningen är ett rejält övertramp.

Men, jag vidhåller: Det vore synnerligen olämpligt om en kompis till mig, eller öht en vuxen man över 40, glodde öppet uppskattande och sexuellt attraherat på någon av mina döttrar. Då skulle smockan hänga i luften.

Postad 2010-03-14 12:08 | Anmäl

Hade du tonårsdöttrar Jen skulle du kanske se annorlunda på saken. Jag skulle bli illa berörd om en 40 taggare till gubbe skull säga att han var tänd på min 13-åriga dotter.
Har man tonårsdöttrar tänker man ett steg längre.
Jag kan tycka att en 13-15 årig tjej är söt eller t o m snygg, men tända på henne? Nja knappast. Som Åke sa innan så med åldern har också mina drömkvinnors ålder höjts. En 35-åring är i yngsta laget för mig nu. Som 20-åring var det en gammal kärring för mig då.
En 20-årig tjej är även om hon är snygg för flamsig och omogen i allmänhet och faller bort bara för det.

Jag förstår inte för övrigt varför du "skryter" med att du tänder på så unga tjejer? Är det för att du vill provocera, vilket du ofta vill, eller vad?
Det är nog många som har lite "udda" sexuella tankar och behov, men det är få som visar det så öppet som du Jen.

Kommentarer Skrivblock

Skriv en kommentar

Det blir mycket roligare som medlem. Det kostar inget och går på ett kick.

• Lägg till favoriter och bokmärken

• Rösta och kommentera

• Utse vinnare av förlagskontrakt

Registrera dig

Visste du att...

...SHIFT+ENTER ger enkelt radbrott när du formaterar din bok.

Boktipset

• 1 ♥
  • 2 ♥
  • 3 ♥
  • 4 ♥
  • 5 ♥

En God Kvinna

"Godhet hålls ofta som den främsta av dygder, men hur belönas den? Egentligen? Jane är en god hu…"

Kapitel 1 Förlag AB  |  Kaptensgatan 6, 114 57 Stockholm  |  info@kapitel1.se