Kommentarer Ny kommentar

Tävlingar

Slåss lite

Postad 2010-09-02 22:24 | Anmäl

Jens, det är väl egentligen relativt vad ett bästa barndomsminne är för något; glatt, spännande, sorgset, skojigt, kufiskt osv ...

Postad 2010-09-02 22:05 | Anmäl

Äsch, en novelltävlibg och ett WB är ändå två, nästan, jelt olika saker.

Ett WB är ju över på 45 minuter innan röstningen tar vid.
Och bara två noveller att välja mellan, så en novelltävling stör inte alls och vice versa.

Måste bara rota fram ett bra barndomsminne.
Svårt.
Jag har ju inga bra...

Postad 2010-09-02 20:16 | Anmäl

Joo, jag såg det; lustigt nog :)

Hade inte tittat i den här tråden ens när jag la upp tävlingen ...

Postad 2010-09-02 20:11 | Anmäl

Vi överlappar varandra rätt fint med brytpunkten där på torsdag. Det löser sig JEN :)

Postad 2010-09-02 20:07 | Anmäl

Oj, hoppas nu inte novelltävlingen - Bästa Barndomsminnet kommer och tränger sig på :)

Men det är väl bara bra med separata tävlingar så här ... D;)

/JEN

Postad 2010-09-02 19:35 | Anmäl

Jens
Blänkare på facebook och bloggen kanske?

Postad 2010-09-02 19:34 | Anmäl

Vad kul!!!!!
Catfight med näbbar och klor
Jag står längst fram och kollar...med skyddsmask

Postad 2010-09-02 17:34 | Anmäl

Synd att det inte finns någon funktion att meddela alla medlemmar. Aktiva och bara halvaktiva. För det här är mer än rätt så spännande och kul!

Postad 2010-09-02 17:33 | Anmäl

Fy sjutton vad roligt! All heder åt dig Mats. Och jag är så glad att Bosse bus äntligen får lov att vara vaken lite längre på kvällarna!

Postad 2010-09-02 17:21 | Anmäl

Veronica. Söndag klockan nio dammar det till! Lite senare i kväll kommer jag att släppa en tävlingstråd där allting blir, om inte solklart, så i alla fall en gnutta mindre luddigt :)

Postad 2010-09-02 17:12 | Anmäl

Kollar gärna det här, men risk för coronar infarkt om jag själv skulle vara inblandad. Så kul att några (the old people from the site) hittar på lite skoj. Hoppas även att alla nya medlemmar (det finns en hel del) är med på noterna och gillar läget! När blir det nu då? Söndag, eller är jag helt off?

Postad 2010-09-02 16:59 | Anmäl

Jag vet det går lite fort på tangenterna ibland.

Å jag heter umapuma

Inte,hehe umapumpa

Postad 2010-09-02 16:23 | Anmäl

...k

Postad 2010-09-02 16:23 | Anmäl

Kan du inte säga att du har huvudvär?

Postad 2010-09-02 15:48 | Anmäl

Mats: Jag ska fråga om jag får vara upp lite längre den kvällen ...

(Bosse Oas - som brukar sova efter sex)

Postad 2010-09-02 15:05 | Anmäl

And in the red corner we have "Psycho mom le bitch deluxe"

I'm shaking with fear allready ... oh my god, Vera give me my asthma spray ...

And in the blue corner we have "UmaPumpa"

If the contestants agree I would love to put som live comentary on the blogg, with pictures of women boxers knockin the crap out of each other =)

Postad 2010-09-02 14:33 | Anmäl

Fullständiga regler och tider kommer i en tråd senare i dag. Där räknar vi även med ett brutalt och hänsynslöst prykkrig mellan två av de mest gruvliga kombattantanter som någonsin mötts i en Word Battle.

Men först ska lekledaren såga sönder en säng och brassa tacos till familjen. Inget samband därememellan dock. Sängen är inte en av ingredienserna.

Postad 2010-09-02 14:28 | Anmäl

En sekundkort tystnad uppstår när ljuspelaren än en gång delar sig. Den nya, den tredje, pelaren glider mot det andra hörnet lagom för att fånga in UmaPumas mjuka rörelser när hon tyst glider ner på sin pall och fixerar sin motståndare med en fast och segerviss blick, under sänkta ögonlock.

Spelet kan börja...

Postad 2010-09-02 13:37 | Anmäl

Jihaaa!!!

Nu ska jag fundera ut ett spännane ämne också! Eller, snarare, inspirationskälla.

Postad 2010-09-02 13:10 | Anmäl

Då kliver UmaPuma upp i ringen...

Kommentarer Skrivblock

Skriv en kommentar

Det blir mycket roligare som medlem. Det kostar inget och går på ett kick.

• Lägg till favoriter och bokmärken

• Rösta och kommentera

• Utse vinnare av förlagskontrakt

Registrera dig

Visste du att...

...Robert Storm Petersen har sagt: "Jag har ofta tänkt att jag vill skriva en bok - nu tänker jag på det igen."

Boktipset

• 1 ♥
  • 2 ♥
  • 3 ♥
  • 4 ♥
  • 5 ♥

Terminator24"

"Efter faderns död fortsätter Erik att leva ett lugnt och fridsamt liv. Hans enda vänner är Mikael,…"

Kapitel 1 Förlag AB  |  Kaptensgatan 6, 114 57 Stockholm  |  info@kapitel1.se