Kommentarer Ny kommentar

Tävlingar

WB XIII : Psycho le bitch VS. UmaPuma

Postad 2010-09-05 21:02 | Anmäl

dylan: love the poster! =D

Postad 2010-09-05 20:56 | Anmäl

Mats: tidigt? vem sa att jag gick och la mig?
jag säger som din fru, låt bästa kvinna vinna.

Postad 2010-09-05 20:56 | Anmäl

Smart taktik. Psychobitchen kör den gamla klassikern. Ser inget hör inget säger inget. Kommer garanterat att komma 5 minuter för sent till matchen bara för att djävlas lite.

Odden är nu
MAD MATS 1.45
PSYCHOBITCHEN 500 ggr pengarna

Postad 2010-09-05 18:24 | Anmäl

JRL... det lilla psykot gömmer sig och låtsas att hon har ett jobb fram till nio i kväll. Sedan har hon inte tid att äga ett skit för då befinner hon sig mitt helvetet i 45 minuter.

Postad 2010-09-05 18:19 | Anmäl

Nu lägger jag snart upp officiell matchaffisch på bloggen, där 7000 åskådare kommer att stena er med surströmming om ni inte levererar!

Var är ni Psycho le bitch och MAD MATS? Vi räknar med den brutalaste psykkriget i WB-historien

Postad 2010-09-05 09:26 | Anmäl

Eller kanske en liten twist på Battlenamnet till i kväll.

Mad Mats aka Psycho killer

http://www.youtube.com/watch?v=b4HgWttMcwQ

Postad 2010-09-05 09:14 | Anmäl

Men vad tidigt du är upp då lilla psykot. Hade du kissat i sängen nu igen? Jag förstår att det känns jobbigt inför kvällen men om det börjar bli så nervöst att du inte kan hålla tätt så kanske du ska hoppa av kampen och låta någon vuxen ta din plats i stället.

Sonja, klockan nio i kväll smäller det. Om lillflickan är vaken fortfarande.

/Mad Mats

Postad 2010-09-05 09:11 | Anmäl

Det är härligt med upplysning!

Jag som alltid trott att de där Lappborna använda snötäcke...

Sonja; Klockan 21 IKVÄLL!!!

Postad 2010-09-05 06:15 | Anmäl

Hm, jag vet inte JRL, men du verkar nästan klanka ner mer på dig själv än vad resten av Sverige gör. gå och skjut dig en riktig björnf*tta att ha på huvudet så du slipper frysa öronen av dig, pöjk.

Postad 2010-09-04 21:04 | Anmäl

Fel, JRL, jag tycker bara inte att lappjävlar ska få va kåta.

Dylan, I'm here baby. missed me? inkontinens? no no, girls my age are as fit as virgins. not that you would know anything about that. begagnade knee pads? jo, jag förstår nog varför du inte behöver dom längre.

Postad 2010-09-04 19:46 | Anmäl

Vilken tid startar ni?

Postad 2010-09-04 19:45 | Anmäl

Kirunaborna springer visst kåta in och kåta ut ...

Postad 2010-09-04 17:57 | Anmäl

Källa: Wackopedia

http://en.wikipedia.org/wiki/Lisa_Nowak

Postad 2010-09-04 17:56 | Anmäl

Sofie, har du fegat ur redan? Det finns vuxenblöjor om du känner att pressen gör dig lite inkontinent. Fråga bara Lisa Novak. Där ligger du i lä lillen. Now that's what I call a Psycho bitch. Have a read.

According to police reports, Nowak drove from Houston, Texas USA to Orlando, Florida, USA on 4–5 February 2007. She packed latex gloves, a black wig, a BB pistol and ammunition, pepper spray, a hooded tan trench coat, a 2-pound drilling hammer, black gloves, rubber tubing, plastic garbage bags, about US$585 in cash, her computer, an 8-inch (20 cm) Gerber folding knife and several other items before driving the 900 miles (1,400 km) to Florida.

Early police reports indicated that she used diapers during the trip but she later vehemently denied wearing them.[18][19] On February 5, 2007, Nowak went to the Orlando International Airport, waited for about an hour in the baggage claim, and then proceeded to the airport parking lot, where she located and confronted Colleen Shipman, who had just arrived from Houston by plane.[20]

Postad 2010-09-04 17:37 | Anmäl

Han har tidigare gått under "Mad Mats", som domare kan jag bara säga att han vare sig till mig eller skattemyndigheten inkommit med något nytt namn - Så det är det som gäller!

Mad, Psycho, Incredible!!!

Postad 2010-09-04 13:32 | Anmäl

VAD BLIR "Artistnamnet" på Mats i den stora duellen? Hittar inte

Måste så klart var minst lika fiffigt som Psycho le bitch Deluxe?

Postad 2010-09-04 12:58 | Anmäl

"Älska din nästa såsom ..."

Postad 2010-09-04 08:49 | Anmäl

Jag tror ämnet kommer passa dessa båda kombattanter.

I say no more... yet.

Postad 2010-09-04 06:07 | Anmäl

Nej, typiskt sofie.

Postad 2010-09-03 23:27 | Anmäl

Typiska symptom på Aspergers Sofie. Du upprepar dig alldeles för mycket! Jag menar vi är inte socialt inkompetenta bara för att du lever i en bubbla där du med slavisk besatthet piskar livet ur dina naglar. Tänk på att du behöver dom till fighten. Det finns såna där klovässare annars som man kan köpa i djuraffären.

Kommentarer Skrivblock

Skriv en kommentar

Det blir mycket roligare som medlem. Det kostar inget och går på ett kick.

• Lägg till favoriter och bokmärken

• Rösta och kommentera

• Utse vinnare av förlagskontrakt

Registrera dig

Visste du att...

...registrerade medlemmar kan sätta ett bokmärke i varje bok? Klicka bara en gång i vänstermarginalen när du läser boken!

Boktipset

• 1 ♥
  • 2 ♥
  • 3 ♥
  • 4 ♥
  • 5 ♥

förebilden

"Radhus, sambo, barn och en jävligt dallrig mage som verkar leva sitt eget liv. Är det här allt,…"

Kapitel 1 Förlag AB  |  Kaptensgatan 6, 114 57 Stockholm  |  info@kapitel1.se