Det blir mycket roligare som medlem. Det kostar inget och går på ett kick.
Snart tar vi plats!
Postad 2010-09-02 21:46 | Anmäl
Vi går snart in i en ny fas. Genom samarbete med bokförlagen och etablerade och namnkunniga författare samt genom att själva signa författartalanger till vårt stall kommer eStory.se inom en inte alltför avlägsen framtid att vara ett E-litterärt företag att räkna med.
Ta chansen och skicka ditt novellmanus redan nu till oss!
Just DU är kanske en av de talangfulla debutanter som vi söker och vill publicera? Du är kanske morgondagens populära författare, som dessutom tjänar pengar genom försäljning av din E-bok? Din dröm om att bli författare kan vara närmare än du anar.
Hos oss behöver du inte vänta ett halvår på svar! Vi ger besked inom en månad!
Är du osäker på dina färdigheter och kanske behöver lite professionell hjälp på vägen innan du vågar ta steget? Titta då in på www.skrivsidan.com, Sveriges - och kanske världens - billigaste författarskola! Där är vägen till ditt bättre skrivande bara ett billigt litet sms bort.
Kommentarer Skrivblock
-
Lägg till favoriter och bokmärken
-
Rösta och kommentera
-
Utse vinnare av förlagskontrakt
Visste du att...
...Robert Storm Petersen har sagt: "Jag har ofta tänkt att jag vill skriva en bok - nu tänker jag på det igen."
Boktipset
- 1 ♥
- 2 ♥
- 3 ♥
- 4 ♥
- 5 ♥
Rymdpiloten Max
""Jag vet vad jag talar om. Jag är nämligen pilot själv. Från och med nu och ett par månader framåt…"

Kommentarer Ny kommentar