Det blir mycket roligare som medlem. Det kostar inget och går på ett kick.
Anonyma no more
Postad 2012-01-27 21:05 | Anmäl
Ja men då kanske jag har en chans ändå ... Tillbaka till skrivbordet.
Tack Jens!
Postad 2012-01-27 21:03 | Anmäl
Jodå, kolla in under rubriken "Bloggen" högst upp på sidan.
Där finns alla namnen.
Postad 2012-01-27 20:39 | Anmäl
@Starsmoor. Blev det något tillkännagivande eller? Bara det inte blir Guillou, han sågar alltid mig ... ;-)
Postad 2012-01-25 17:35 | Anmäl
Det verkar gå att ha två konton med samma namn, Miss Nöjd.
Hittar Nina Blad - med två olika "sidor", samma böcker, men olika hjärtade. Därför borde det gå!
Dessutom kan man ju ändra namn på befintligt konto. Du behöver inte skapa ett nytt. Välj bara "användarprofil" så kommer du till rätt sida.
Postad 2012-01-25 17:08 | Anmäl
Bara om det blir Yeti mycket snö
Postad 2012-01-25 15:24 | Anmäl
Är inte Yeti för insnöad ..?
Postad 2012-01-25 09:58 | Anmäl
@Starsmoor. Menar du det - alla tre? Då sprack min novellidé ... Jag vill ju inte bli kallad för fjäskare så jag får väl skriva om några andra istället.
@Ronnie. Ja det blir verkligen förvirrat men ibland har man inget val då man loggas ut och det lögn i h.....e att få komma åt sitt gamla material för att man (läs jag)har glömt lösenordet, så det blir till att skaffa ett nytt användarnamn. Mitt första är Gisela Jansson som jag inte längre kommer åt; nu är det Miss Nöjd som jag verkligen gillar men jag har ett reservkonto som heter GJansson på en annan dator.
Postad 2012-01-25 09:30 | Anmäl
Snömannen?! Synonym för en insnöad po...
Postad 2012-01-25 08:58 | Anmäl
Skulle önska att det inte heller gick att vara anonym som medlem. Det kan vara ett elände att hålla reda på när folk byter namn.
Tog man bort möjligheten att byta namn, utan var tvungen att använda det namn man registrerat sig på (dopnamn eller artistnamn) så skulle trollen inte heller våga krypa fram som de gör.
Postad 2012-01-25 08:38 | Anmäl
Nytt från Kapitel1 på facebook.
Ikväll släpps namnen på de som kommer ingå i juryn i finalen för Årets Novell.
Ett, än så länge obekräftat, rykte säger att Håkan Juholt, Snömannen och Karl XII kommer sitta med.
Spännande!
Kommentarer Skrivblock
-
Lägg till favoriter och bokmärken
-
Rösta och kommentera
-
Utse vinnare av förlagskontrakt
Visste du att...
...du kan sätta betyg på alla böcker på Kapitel 1, även de som inte är med i Bok-SM.
Boktipset
- 1 ♥
- 2 ♥
- 3 ♥
- 4 ♥
- 5 ♥
Sluta existera, börja leva.
"Obs.Omslagsbilden, är efter en tavla av Ramiza Bellanius. Jag har fått hennes tillstånd att använ…"

Kommentarer Ny kommentar